دکتر هاشمی روانشناس اسلامشهر،بهترین مرکز مشاوره در اسلامشهر،مشاوره خانواده در اسلامشهر،دکتر مشاور در اسلامشهر،روانشناس خوب در اسلامشهر

دکتر سید حبیب اله هاشمی

متخصص روان شناسی سلامت (Ph.D)

روان شناس بالینی (M.A)

روان درمانگر و مشاور - مدرس دانشگاه

Dr.S.habib A. hashemi

(Health psychologist (PH.D

(Clinical psychologist (M.A

Psycho therapist

درباره من :
  • صفحه اصلی
  • دانشجویان
  • مراجعین
  • خدمات
  • گالری تصاویر
  • آموزش
  • متخصصان مرکز

مرکز مشاوره و روانشناسی زرافشان-اسلامشهر

مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده-اسلامشهر

بهترین روانشناس کودک

روانشناس کودک در اسلامشهر مرکز مشاوره دکتر هاشمی

روانشناس کودک به کسی گفته می شود که با تمام رفتارها و اختلالهای رفتاری کودک آشنا باشد و بهترین راه درمانی آن را بکار گیرد.
استفاده از یک روانشناس کودک مجرب در همه مراکز مشاوره ای و مراکز روانشناسی از ضروریات می باشد.خانواده ها وقتی رفتارها و کارهای از قبیل ناخن جویدن،ترس در کودکان،شب ادراری،دروغ گویی کودکان،اضطراب،لکنت زبان و... را در کودک خود مشاهده کردند حتما به یک مرکز مشاوره کودک یا به یک روانشناس کودک مراجعه کنند.
دکتر شایلین معتقد است یک روانشناس کودک خوب می تواند یک جامعه را مدیون خود کند یعنی وقتی اختلالهای یک کودک مداوا می شود و آن کودک تحصیل می کند و به مدارج بالای تحصیلی می رسد و هنگامی که وارد بازار کار می شود و ایده ای در کار خود خلق می کند باعث پیشرفت کشور خود می شود و آن جامعه مدیون آن روانشناس کودک می باشد.
او معتقد است تشخیص اختلال ۶۰ درصد مراحل درمانی یک اختلال است و ۴۰ درصد باقی مانده را درمان اختلال تشکیل می دهد.دکتر شایلین اولین مرکز مشاوره را در شهر نانت تاسیس کرد که بعد از ۵ سال فعالیت مداوم متوجه کمبود روانشناس کودک در مرکز مشاوره خود را احساس کرد.او تصمیم گرفت از پاول بعنوان روانشناس کودک در مرکز خود استفاده کند.پاول ۱۰ سال سابقه درمان در کشور ایتالیا را دارد و اکنون بخاطر شرایط کاری همسرش به شهر نانت سفر کرده و مجبور به اقامت در این شهر می باشد.
پاول دارای دکتری تخصصی روانشناسی کودک از دانشگاه بیرمنگام است او مسلط به زبانهای انگلیسی،ایتالیایی و فرانسوی می باشد.پاول در سال ۱۹۸۱ بعنوان برترین روانشناس کودک در ایتالیا انتخاب شد.
پاول از استاد ماریو چلاتی بعنوان نخبه ترین استاد در اروپا یاد می کند و پیشرفت خود را مدیون چلاتی می داند.چلاتی یک روان درمانگر و یک نظریه پرداز زبده در کشور ایتالیا و قاره اروپا می باشد.او یکی از اولین نظریه های خود را در مورد هوش هیجانی کودکان مطرح کرد که با استقبال بی نظیری همراه شد.
نظریه دیگر ماریو چلاتی در مورد بیش فعالی کودکان بود که کشور ایتالیا را تحت انفجار قرار داد.او اکنون در شهر رم مرکز مشاوره بزرگی دارد و یکی از روزهای هفته را به درمان کودکان بی بضاعت می پردازد.
ماریو از یک روانشناس کودک در مرکز مشاوره خود بهره می برد و اکثر زمانهای استراحت خود را به صحبت و تبادل اطلاعات با این روانشناس کودک سپری می کند.او اعتقاد دارد که علم باید مدام تبادل شود تا از بین نرود و باعث شکوفایی شود.
پالو پسر بزرگ ماریو چلاتی اکنون ترم آخر مقطع دکتری رشته اختلال شناسی رفتاری را می گذراند او از تجربیات پدر بسیار استفاده کرده است و همیشه در کارهای خود از پدر مشورت می گیرد.

مقالات جدید:

بایدهای شناخت مشاور در اسلامشهر

دلایل انتخاب مرکز مشاوره در اسلامشهر

چگونه بهترین روانشناس در اسلامشهر را پیدا کنیم؟

 

لیناگلیپتین+متفورمین (Linagliptin+Metformin)

اگزناتید (Exenatide)

تولبوتامید (Tolbutamide)

دسته بندی آموزش: 

مراجعین

مراجعین 1


مراجعین ارجمند
عنایت داشته باشید که هرگونه تغییر در برنامه درمانی
و حضور بنده علاوه بر آنکه توسط منشی کلینیک
به حضورتان اطلاع داده می شود در این بخش سایت نیز
درج می گردد

 

خدمات


خدمات