دکتر هاشمی روانشناس اسلامشهر،بهترین مرکز مشاوره در اسلامشهر،مشاوره خانواده در اسلامشهر،دکتر مشاور در اسلامشهر،روانشناس خوب در اسلامشهر

دکتر سید حبیب اله هاشمی

متخصص روان شناسی سلامت (Ph.D)

روان شناس بالینی (M.A)

روان درمانگر و مشاور - مدرس دانشگاه

Dr.S.habib A. hashemi

(Health psychologist (PH.D

(Clinical psychologist (M.A

Psycho therapist

درباره من :
  • صفحه اصلی
  • دانشجویان
  • مراجعین
  • خدمات
  • گالری تصاویر
  • آموزش
  • متخصصان مرکز

مرکز مشاوره و روانشناسی زرافشان-اسلامشهر

مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده-اسلامشهر

دلایل انتخاب مرکز مشاوره در اسلامشهر

گردهمایی متخصصین روانشناسی

یک مرکز مشاوره در اسلامشهر باید دارای گلچینی از بهترین کادر درمانی باشد و برای هر قسمت از کلینیک،یک متخصص کار بلد داشته باشد.اگر به این شکل نباشد احتمالا خیلی زود ما مراجعان خود را از دست می دهیم چون آنها معمولا به مرکزی مراجعه می کنند که از روانشناسان با تخصص های مختلف استفاده می کنند.

طبق نظرسنجی روزنامه بیلد آلمان کسانی که اولین بار به مراکز درمانی مراجعه کردند که روانشناسی بخشی از کار کلینیک بوده است 84 درصد آنها برای ادامه طول درمان به آن مراکز مراجعه نکردند و تنها 16 درصد از آنان برای جلسات بعدی به مرکز قبلی خود مراجع کردند.

مرکز مشاوره در اسلامشهر

ما معمولا در مرکز مشاوره در اسلامشهر از فرم های نظرسنجی برای ارتقاء کار خود استفاده می کنیم که تمام ابعاد کار کلینیک در این فرم ها گنجانده شده است و براساس این نظرسنجی های صورت گرفته تصمیم گرفتیم که کلینیک تخصصی روانشناسی بنا کنیم یعنی گردهمایی از دکترها با تخصص مختلف از جمله روانشناسی سلامت،بالینی،کودک،کودکان استثنایی،مشاور خانواده و...

آیا می دانستید اولین بار مرکز مشاوره در اسلامشهر توسط نیکول سندرول تاسیس شد و ایده آن توسط پاتریک کامالی به وی پیشنهاد شد او از این امر استقبال کرد و با دوستان خود که همه از متخصصین روانشناسی بودند تماس گرفت و آنها را برای یاری خود در راه اندازی این کلینیک دعوت کرد و از زمان های خالی آنها برای سرویس دهی به مراجعان استفاده کرد.سندرول از تبلیغات محیطی تا شبکه های اجتماعی برای تبلیغ مرکز خود استفاده کرد.یک ماه اول زیاد استقبال خوبی صورت نگرفت ولی روز بروز تعداد مراجعان بیشتر شد تا اینکه در سال اول درآمد خالص سندرول چهل میلیارد دلار شد.او با این درآمد ابتدا ساختمان اجاره ای که برای تاسیس درمانگاه خود گرفته بود را به مبلغ بیست و پنج میلیارد دلار خرید و 15 میلیارد دیگر را برای تجهیز کلینیک هزینه کرد و دستگاه های نوروفیدبک و... را برای مرکز مشاوره در اسلامشهر تهیه کرد.

با مجهز شدن مرکز مشاوره در اسلامشهر به دستگاه های نام برده،استقبال مردم هر روز بیشتر می شد و درآمد حاصل از این رفت و آمدها در سال دوم به 90 میلیارد دلار رسید.سندرول تصمیم گرفت شعبه شماره 2 مرکز مشاوره در اسلامشهر را راه اندازی کند.او برای این شعبه علاوه بر متخصصین مجرب،از مشاوران و روانشناسان جدید هم استفاده کرد و با چاپ آگهی استخدام در روزنامه و انجام مصاحبه توسط تیم پزشکی خود،بهترین و با سابقه ترین افراد را جذب مرکز مشاوره در اسلامشهر کرد.طبق پیش بینی سندرول و با استفاده از ترکیب روانشناسان با تجربه و جدید استخدامی برآورد او برای سال سوم و دو شعب،درآمد بالای 180 میلیارد دلار بود اما طبق حسابرسی سالانه مشخص شد که 225 میلیارد دلار درآمد خالص از دو شعب بدست آمده است.

3 شعب در یک شهر

سندرول می داند که اگر شعبه سوم را تاسیس کند احتمال به سود رسیدن او بیشتر خواهد شد اما این دغدغه را دارد که اگر کار شعبه سوم نگرفت باید مالیات بیشتری پرداخت کند ولی او اهل ریسک است و مرکز مشاوره در اسلامشهر را برای بار سوم در این شهر به عنوان شعبه 3 تاسیس خواهد کرد.

امروزه تاسیس 3 شعبه از مرکز مشاوره در اسلامشهر در یک شهر کار خارق العاده ای است که علاوه بر سود بسیار زیاد،اشتغال زایی،کمک به هموطنان،کمک به موسسات خیریه و بهزیستی را شامل می شود.سندرول گاهی اوقات به شروع کار خود با ساختمان اجاره ای فکر می کند و موفقیت خود را مدیون خداوند بزرگ و بی همتا می داند که قدرت ریسک پذیری را در وجود او نهادینه کرده است.خرید میز و صندلی مطب با چک بانکی،عدم پرداخت دستمزد روانشناسان کلینیک به مدت 4 ماه،خرید اقساطی کولر گازی و...بخشی از ریسک پذیری او در ابتدای تاسیس مرکز مشاوره در اسلامشهر بود.

سندرول برای استخدام و پذیرش نیرو در شعبه سوم از روش مصاحبه و آزمون استفاده خواهد کرد زیرا می داند که هر چقدر مراحل مصاحبه سخت تر باشد و تعداد فیلترها برای پذیرش نیرو بیشتر باشد قطعا نفرات جذب شده با سوادتر و با تجربه تر خواهند بود و در نتیجه می توانند در مرکز مشاوره اسلامشهر بهتر کار کنند و مراجع کنندگان راضی خواهند شد.

سندرول معتقد است نیروهای با تجربه باید در کنار افراد کم تجربه به کار گرفته شوند تا علاوه بر کسب تجربه،باعث شکوفایی استعداد آنها شود این روش چینش متخصصین در مرکز مشاوره در اسلامشهر بسیار کاربردی و مردم پسند است.

برگزاری کلاس های مشاوره خانواده،مشاور زناشویی،کودک درمانی،اختلالات جنسی و ... گام بعدی کسب درآمد در این حیطه است که محل برگزاری کلاسها در سالن آمفی تئاتر مرکز مشاوره در اسلامشهر می باشد و دوشنبه و چهارشنبه هر هقته راس ساعت 8 صبح کلاس ها آغاز می شود.

صفحات بیشتر دیده شده:

مشاوره ازدواج در اسلامشهر

دکتر روانشناس در اسلامشهر

مشاور خانواده در اسلامشهر

روانشناس در اسلامشهر

دکتر هاشمی روانشناس اسلامشهر

 

دسته بندی آموزش: 

مراجعین

مراجعین 1


مراجعین ارجمند
عنایت داشته باشید که هرگونه تغییر در برنامه درمانی
و حضور بنده علاوه بر آنکه توسط منشی کلینیک
به حضورتان اطلاع داده می شود در این بخش سایت نیز
درج می گردد

 

خدمات


خدمات